Audio Service Mood 6 G5 Oplaadbaar   Nog geen reviews

De Audio Service Mood 4 G5 is een hoorapparaat dat beschikt over de hedendaagse connectiviteit en een Lithium Ion accu. Met deze oplaadbare accu biedt de Mood 4 G5 een uitstekende geluidskwaliteit en streamingfunctionaliteit. Na 30 minuten opladen zou het hoorapparaat weer 7 uur kunnen functioneren. Het volledig opladen van de accu duurt 4 uur. Het vervangen van batterijen is dan ook niet meer nodig. Daarnaast past het hoorapparaat zich aan elke luistersituatie aan, zodat u zich op de belangrijkste gesprekspartner kunt richten. Wat het dragen van de Mood G5 ook prettig maakt is dat het hoorapparaat uw stem leert kennen tijdens het voeren van gesprekken.
Het is mogelijk om met de Mood G5 uw smartphone, tv of geluidsinstallatie met Bluetooth te verbinden. Zo kunnen telefoongesprekken, muziek of GPS-instructies eenvoudig naar uw smartphone worden gestreamd. Android telefoons zullen hierbij wel gebruik moeten maken van de Smart Mic. Daarnaast zorgt de Smart Transmitter 2.4 ervoor dat hoorapparaten zonder extra accessoire verbonden kunnen worden met de tv of de geluidsinstallatie.

Kim

Plus- en minpunten

• Draadloos streamen
  • Diverse accessoires mogelijk
  • Oplaadbare Li-Ion accu
  • Smart Li-Ion power lader beschikbaar
Hulp nodig bij uw keuze?
Altijd gratis advies van een gecertificeerd audicien

Reviews (0)

Er zijn momenteel nog geen reviews van de Audio Service Mood 6 G5 Oplaadbaar.

Schrijf als eerste een review

Omschrijving van de fabrikant

Intelligente verbinding met een krachtige oplaadbare batterij– de Mood Li-Ion G5.

Verbinding via Bluetooth®: G5 technologie verandert uw Mood Li-Ion G5 in een draadloze hightech hoofd- telefoon: telefoongesprekken, muziek of navigatie-instructies worden rechtstreeks van de iPhone naar het hoortoestel gestreamd, met ondersteuning van Android dankzij de Smart Mic. De optionele Smart Transmitter 2,4 verbindt uw G5 hoor- toestellen eenvoudig en zonder extra accessoires met uw TV of geluidsinstallatie.

Moderne lithium-ion technologie: Uw Mood Li-Ion G5 biedt briljante geluidskwaliteit met complete streamingfunctionaliteit. Wel 19 uur lang! Na slechts 30 minuten inductief opladen, kan de batterij weer 7 uur mee. Volledig opladen duurt 4 uur. Dit is ook goed voor het milieu, omdat de batterijen nooit hoeven te worden vervangen.

Geavanceerde geluidsafstelling: Goede communicatie is essentieel! De Mood Li-Ion G5 past zich intelligent aan elke luistersituatie aan. Hij activeert de allround-waarnemingsfunctie of richt zich op uw belangrijkste gesprekspartner, zelfs in moeilijke gesprekssituaties. Bovendien leert de Mood Li-Ion G5 de toon van uw eigen stem kennen en zorgt het hoortoestel ervoor dat uw stem zo natuurlijk en aangenaam mogelijk klinkt.

Diverse accessoires: Smart Li-Ion Power Zodra de hoortoestellen met lithium-ion batterij in het laadstation worden geplaatst, begint het laadproces. De hoortoestellen worden tegelijkertijd gedroogd. De Smart Mic maakt audiostreaming vanaf elke Android smartphone mogelijk. Smart Direct app Eenmaal geïnstalleerd op de smartphone wordt de Smart Direct app een afstandsbediening voor uw hoortoestellen– waarmee u rechtstreeks telefoongesprekken of gestreamde muziek kunt overbrengen.

Verbonden met alle media en een superlange gebruiksduur! De Mood Li-Ion G5 maakt draadloos verbinding met uw smartphone, tv of geluidsinstallatie. Geen gedoe meer met batterijen vervangen, want de lithium-ion batterij zorgt duurzaam voor energie. Met de nieuwe G5 technologie past de Mood Li-Ion G5 zich aan elke luistersituatie, elke persoon in het gesprek en uw eigen stem aan. Dat klinkt geweldig, zult u zeggen. En hij gaat maar door– dankzij de krachtige lithium-ion batterij.

Hoe werken wij

Onze audiciens beschikken over de allernieuwste mobiele testapparatuur. Met deze testapparatuur kunnen wij in uw eigen omgeving zorgen voor een optimale afstelling van het hoorapparaat en voorkomen zo de vaak onnodige bezoeken in de audicienswinkels.

Op al onze toestellen zit 5 jaar volledige garantie (op het hoorapparaat zelf maar ook op de luidsprekers) en 5 jaar online service. Daarnaast krijgt u gratis software updates op uw toestel.

Wilt u dit toestel gratis en vrijblijvend proberen? Bel ons dan op 085-486 3743. U krijgt dan één van onze audiciens aan de telefoon om te informeren naar de mogelijkheden, of gelijk een afspraak te maken.

Mailt u ons liever? Geen probleem! Rechts boven aan de pagina kunt u op de knop 'E-Mail' klikken. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Kenmerken & specificaties

Garanties & verzekeren

Standaard 5 jaar garantie

Optioneel extra verzekeren

De normale garantie dekt geen verlies of diefstal, met een optionele aanvullende verzekering bent u óók hier tegen verzekerd;

Diefstal
  Verlies

Alternatieven

Vrijblijvend proberen

Al onze hoorapparaten zijn altijd twee maanden vrijblijvend te proberen. Wilt u graag deze hoorapparaten ervaren? Klik dan op de knop ‚Äėvrijblijvend proberen‚Äô en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Stel een vraag
Joeri
Service aan huis
Geen extra kosten

Wat zit er in de getoonde prijs?

• 60 dagen vrijblijvende proefperiode

• Een volledige gehoortest

• Aanpassing aan huis of in √©√©n van onze vestigingen

• Altijd 5 jaar volledige garantie

• 5 controles aan huis of in √©√©n van onze vestigingen

• 5 jaar gratis support

• Gratis software updates

Oogvoororen.be
  • Bel 014 - 480179

Ma - Vr. 09:00 - 17:00

Momenteel zijn wij gesloten

Stel een vraag Geheel gratis en vrijblijvend.

Door heel Vlaanderen aan huis!

10 Hoorcentra
Herentals
Machelen
Leuven
Mechelen
Brugge
Kortrijk
Ieper
Gent
Temse
Berchem

10 Hoorcentra

Audio Service Mood 6 G5 Oplaadbaar

Verzekering

Kies eerst uw ziekenfonds

Welk oor

Om welk oor gaat het?

Audiogram/gehoortest

Bent u reeds in het bezit van een audiogram?
Ja Nee

30 dagen vrijblijvende proefperiode
Een volledige gehoortest
Aanpassingen in de IntoEars vestiging in Tilburg of Maastricht
Onbeperkt service in de IntoEars vestiging in Tilburg of Maastricht
Volledige garantie
Een vast bedrag per maand

Betaal op factuur na 60 dagen uitproberen

Vul onderstaand formulier in en wij nemen héél snel contact met u op.

Geheel vrijblijvend, u zit nergens aan vast.